Pokoje i veškeré prostory hotelu čistíme speciálními dezinfekčními prostředky včetně ozonových generátorů. Dbáme na perfektní úklid.
Dezinfekční prostředky jsou k dispozici v prostorách hotelu – v recepci, restauraci, veřejných prostorech a toaletách.
Všichni zaměstnanci jsou ve výborném zdravotním stavu, jsou vyškoleni a postupují dle interních předpisů. Pečlivě se staráme o dodržování přísných hygienických a bezpečnostních zásad.
V našich hotelech nebylo zjištěno žádné podezření viru COVID-19, a to ani u zaměstnanců ani u klientů.
V případě Vašeho zájmu Vám pomůžeme se zajištěním testu na COVID-19.
Poskytujeme bezkontaktní služby:
On-line recepce – bezkontaktní komunikace s recepcí prostřednictvím naší moderní internetové aplikace
On-line přihlášení do hotelu / check in – náš moderní internetový systém umožňuje přihlášení do hotelu bez osobního kontaktu s recepčním.
Snídaně do pokoje – na žádost podáváme snídani také do pokoje hosta dle jeho předchozí objednávky.
Room service – zajišťujeme 24-hodinovou službu donášky do pokoje (restaurační služby, nákup jiných osobních potřeb).
Průvodce on-line – zajišťujeme hostům hotelové i průvodcovské služby prostřednictvím naší internetové aplikace.
On-line lékař – máme k dispozici hotelového lékaře – lékařské konzultace po telefonu nebo emailu, zajišťujeme také osobní návštěvu lékaře na pokoji hosta.